
Autot ja kodit eivät usein ole suoraan linkittyneitä yrityksesi liikevaihtoon ja tulokseen, mutta verkkosivut ovat usein ensimmäinen asia jonka potentiaalinen asiakas yrityksestänne näkee. Verkkosivujen perimmäinen tarkoitus onkin tuoda lisää näkyvyyttä, liidejä, ja edistää myyntiä.
Yritysten verkkosivujen kanssa kannattaa kuitenkin muistaa, että potentiaaliset asiakkaat ja sivustolla vierailijat kyllästyvät nopeasti, ja siksi sivuston latausnopeudella on suora vaikutus konversioprosenttiin sekä hakukoneoptimointiin.
Nopeuden lisäksi sivustojen toimivuus ja turvallisuus ovat ylläpitopalvelun tärkeimpien kriteerien joukossa. Tietomurtojen ja rikkinäisten verkkosivustojen vaikutus brändin imagolle on äärimmäisen negatiivinen, ja siksi on tärkeää valita sivustollensa asiantunteva ylläpitopalvelu.